ZMĚNA PROVOZU ŠKOLY V SOUVISLOSTI S USNESENÍM VLÁDY OBDOBÍ 14. - 28. 2. 2021

 

 

Vážení zaměstnanci a studenti školy, v souvislosti s aktuálními úpravami provozu škol od pondělí 15. 2. 2021 (na provoz škol a školských zařízení se i nadále vztahuje manuál Provoz škol a školských zařízení ve školním roce 2020/2021 vzhledem ke covid-1; Metodika pro vzdělávání distančním způsobem a Metodika Ministerstva zdravotnictví pro nařizování karantény ve školách) upravuji provoz školy a některá pravidla pro uvedené týdny v souladu s  nařízením vlády a doporučeními MŠMT ČR takto:

 

  • vzhledem k nepříznivé epidemické situaci  provoz školy v období od 15. února 2021 do 28. února 2021  nadále probíhá ve stejném režimu jako dosud.
  • od pondělí 15. 2. 2021 pokračuje distanční výuka všech ročníků studia a pokračuje výuka odborné praxe ve ZZ, ZSP a ZSS.
  • i nadále mohou probíhat zkoušky za účasti max. 10 osob.
  • jsou umožněny individuální konzultace: 1 student/1 pedagog.
  • všechny osoby pohybující se v prostorách školy mají povinnost nosit roušku.
  • i nadále je omezen vstup a pohyb třetích osob v prostorách školy.
  • prosím o sledování změn, které budou i nadále sledovat obecná nařízení vlády, informace budou rozesílány cestou e-mailů nebo Edookitu.

 

Provoz školy (do 28. 2. 2021):

Po:       7.00 – 17.00 hod.

Ut:       7.00  – 18.00 hod.

St:        7.00  – 18.00 hod.

Čt:        7.00  – 18.00 hod.

Pá:       7.00 – 16.00 hod

 

Úřední hodiny:

středa 8.00 – 12.00 hod. (SO, SE, EÚ, AS)

 

  1. Pedagogičtí pracovníci mohou vykonávat distanční výuku v prostorách školy i z domova (home office). Škola klade důraz na výuku formou videokonferencí.
  2. THP pracovníci pracují v běžném pracovním režimu. V případě změny budou cestou vedení informováni o změně režimu.
  3. S ohledem na nouzový stav a možné pokračování zapojení studentů do práce ve ZZ, bude pro případ absence ve výuce poskytován studijním skupinám souběžně studijní materiál ve formě buď nahrávky on-line výuky, nebo doplňujícího textového či jiného materiálu (v odpovídající kvalitě náplně i rozsahu, jako náhrada kontaktní výuky).
  4. VSS jsou i nadále koordinátory ve věci omlouvání absencí, protože mají přehled o zapojení studentů do pomoci ve zdravotnických zařízeních. Důrazně doporučujeme vedení veškeré komunikace se školou cestou školního IS Edookit, kde jsou jednoznačně dohledatelné a neměnitelné.
  5. Studenti mají i nadále možnost vyzvedávání respirátorů pro odbornou praxi na vrátnici školy.

 

 



KONTAKTY

Vyšší odborná škola zdravotnická
Brno, příspěvková organizace
Kounicova 684/16
602 00 Brno

IČO: 00637980
IZO: 110030460

Zřizovatel:
Jihomoravský kraj

Bankovní účet:
63234621/0100

Datová schránka:
8khyzqh

Telefony:
ústředna
542 213 907, 542 213 971

studijní oddělení
542 211 405

mail: info@voszbrno.cz


FORMULÁŘ

Máte otázky?
Přejete si kontaktovat?

Jméno:

Telefon:

Email:

Zpráva:
Nevyplňujte email:

© VOŠZ Brno & Štefl software